ماجراهای نی نی دار شدن من

اقدام نهم و دهم

1393/8/1 0:14
نویسنده : مامانی
2,179 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از سقط ام فوری می خواستم سریع دوباره اقدام کنم بعد از 5 ماه استراحت دوباره در فرآیند انتقال جنین قرار گرفتم (اسفند ماه)

دکتر این سری داروهای سرکوب کننده تخمک گذاری مثل سینا فکت و یه قرص ابی رنگی که معده من رو مختل می کرد و هزار جور هورمون و کوفت تجویز کرد. اما متاسفانه با وجود مصرف روزانه 5 عدد قرص اکوئین, اسفاده واژینتال از همون هورمون دیواره رحم من از 6 بالا تر نرفت در صورتی که حداقل خامت اندومتر برای انتقال جنین باید 7 باشه

و در کمال ناباوری و پس از صرف هزینه 1 میلیون تومنی و خوردن اون همه قرص و امپول و شیاف پروسه انتقال ام کنسل شد!!

قرار شد بعد از عید بصورت Natural  سیکل انتقال جنین بدم این سری دکتر بهم مریونال داد که باعث تحریک تخمک گذاری می شن بعد هم hcg داد برای ازاد شدن اون تخمک ها و در روز 18 پریودی جنین ها رو انتقال داد

این سری آندومتر من از شش و نیم بالا نیومد اما با مسئولیت خودم خواستم که انتقال بدم این سری موقع انتقال سرم ivig هم گرفتم که تزریق اش بسیار زمان بر, دردناک و کشنده بود

در مجموع 6 تا سرم 5 گرمی بود که بعد از سومی دیگه تو رگ من نمی رفت و پرستارها همش باید می اومد تو رگم سوزن می زدن که بره

سه روز بعدش همش حالت تهوع و سر درد داشتم که با هیچ مسکنی خوب نمیشد

این سری با وجود همه امیدواری و انتقال 3 جنین با کیفیت فوق العاده بازم آزمایش ام منفی شد.غمگین

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان لیلی
21 آبان 93 13:54
سلام خانمی. چه شرایط سختی رو پشت سر گذاشتی.... البته سخت فقط یک کلمه ست در برابر این فداکاریهای شما. نی نی ای که ایشالا به زودی میاد توی بغلتون باید خیلی قدر این مامان مهربونش رو بدونه فضولی نباشه اما میخواستم ببینم الان توی چه شرایطی هستید؟ مراقب خودتون باشید.
تبسم
15 آذر 93 17:11
سلام عزیزم دکتر رزا مقدم میرفتی شما ؟؟
مامانی
15 آذر 93 19:58
بله دکتر من مقدم بود