ماجراهای نی نی دار شدن من

اقدام پانزدهم

1393/12/22 23:51
نویسنده : مامانی
5,302 بازدید
اشتراک گذاری

این سری برای سقط به هیچ دکتر احمقی مراجعه نکردم دل  چرکین بودم از همه شون

از همه نادانی ها و تشخیص های غلط و پول پرستی هاشون

این سری به مروو و طی سه پریود سقط انجام شد هر سری که پریود می شدم می رفتم و میگفت قسمتی اش دفع شده

بعد پری چهارم کامل پاک شد و دفع شد. تصمیم گرفتم دوباره عکس رنگی بگیرم اما بنا به دلایلی منصرف شدم

دوباره وسوسه یه ای یو ای مجدد قبل از شروع سال نو به سرم زد برای همین دوباره ازمایش anti tpo دادم و در کمال ناباوری دیدم شده 12!!!!!!!!!!!!

فهمیدم که سرم اینترالیپید بر خلاف تشخیص خانم ایمونولوژیست کار کرده بنا براین دوباره ده روز قبل از ای یو ای رفتم و دوباره تزریق کردم بگذریم که طی تزریق پرستار ناشی رگ دستم رو پاره کرد و چه بر روز من اورد.

تصمیم گرفتم این دفعه پیش یه مامای ناشناس که فقط 400 تومن برای ای یو ای میگیره انجام بدم توکل بر خدا تا ببینم چی  پیش میاد امیدوارم خداوند این اول  سالی دل منو شاد کنه

فعلا تو سیکل ام و دارم دارو شامل لتروزول و استروژن و دگزا و سه تا امپول هاش ام جی استفاده می کنم البته مکمل های زینگ و ویتامین دی و امگا سه و کوکیوتن هم هست. روز 28 اسفند ای یو ای دارم برای خیلی دعا کنید دیگه دوست ندارم بیفتم تو سکل میکرو واقعا روحم رو ازار میده و تحمل ام کم شده همین این دفعه وقتی روی تخت دراز کشیدم برای تزریق اینترالیپید بحدی غمگین شدم که بی اختیار گریه می کردم

واقعا دیگه تحمل درمان برای بچه دار شدن ندارم خیلی روح ادم رو ازار میده

پسندها (1)

نظرات (1)

بهار
30 اردیبهشت 94 14:07
عزیزم خوب بعد چی شد ؟ الان حامله ای