ماجراهای نی نی دار شدن من

کلینیک سقط مکرر

1393/12/22 23:41
نویسنده : مامانی
3,153 بازدید
اشتراک گذاری

رفتم کلینیک سقط مکرر ابن سینا دیدن ایمونولوژیستی بنام مریم توکلی؛ دختر جوانی بود و بنظر با سواد می رسید بعد از بررسی سوابق پزشکی من گفت اولا تو اصلا مشکل فاکتور انعقادی نداری و تجویز کلگزان یا همون هپارین کار بیخودی از جانب دکترت بوده!!!!!! (هر امپول کگزان 18000 تومن هست و من حداقل 60 تا از این زهر ماری ها زدم) گفتاین ژنی که اینجا مثبت نشون داده بعد از 70 سالگی فعال میشه و لزومی نداره از الان بابت اش تحت درمان باشی

گفت هر کدوم از سقط ها میتونه دلیل جداگانه ای داشته باشه و احتمال زیاد دلیل سقط اخرت نازک بودن اندومتر هست و در مورد بالا بودن anti tpo گفت امکانش هست دلیلی برای سقط باشه اما دلیل محکمی نیست در کل ارزیابی اش از سقط من

" سقط با دلایل ناشناخته بود"

یعنی آب پاکی روی دست من

در کل گفت تنها درمان پیشنهادی به من تزریق ivig ؛ 14 روز قبل از انتقال جنین هست و در صورت مثبت شدن تکرار اون هر 28 روز یکبار

این دکتر سرم اینترالیپید رو کلا رد کرد و گفت هیچ مکانیزم روشنی در مورد عملکردش وجود نداره و هنوز تحقیقی راجبش انجام نشده.

پسندها (1)

نظرات (0)